Τι είναι τα αντιηλιακά τρόφιμα;

Τι είναι τα αντιηλιακά τρόφιμα;

  • Τα καλοκαιρινά φρούτα και λαχανικά προστατεύουν το δέρμα μας από τον ήλιο και ενισχύουν τη δράση του αντιηλιακού μας.
  • Όλα τα κόκκινα, πορτοκαλί και κίτρινα φρούτα και λαχανικά, καθώς και κάποια πράσινα περιέχουν καροτενοειδή (α-καροτένιο, β-καροτένιο και λυκοπένιο).
  • Τα καροτενοειδή είναι ουσίες με ισχυρή αντιοξειδωτική δράση, προλαμβάνουν φωτοαλλεργίες και άλλα εξανθήματα και βοηθούν στο ομοιόμορφο μαύρισμα.
  • Καρότα, ντομάτες, πιπεριές, μαρούλι, σπανάκι, μπρόκολο, γλυκοπατάτες, καρπούζι, πεπόνι, κεράσια, βερίκοκκα, ροδάκινα, μάνγκο, ρόδι, berries
  • To καλοκαίρι προσθέστε άφθονα φρούτα και λαχανικά στη διατροφή σας.
  • Συνιστάται να αποτελούν το 75% της διατροφής μας
Share onShare on Facebook
Facebook